Ebba, bildeeer

Hej, tänkte lägga in lite bilder på vänner och familj?

  
Det här är Ludvig, min       Fast med glasögon.     Haha, det här är min
lillebror, men nu förtiden   Han är 5 år, fyller 6       pappa Peter  xD
ser han ut såhär ------->    Den 16 Juli, precis         snarkaren.
                                               som Bellas lillebror

   
Det här är min katt Felix   De här e min mamma   De här e Petteri, min
mitt lilla barn, klarar mig   Helena, snäll men         mammas nya man, så
inte utan honom.                 jobbig.                              han e typ min låssas-
                                                                                          pappa.
  
De här är Steffi,     Det här är Hannah (o jag)    De här e Max!
(Stephanie), en      hon är nog en av dom          träffa honom via
av mina kompisar  bästa kompisar jag har.      Axel.
i skolan :)
               Sådär, nu orkar jag inte lägga upp mer
De här e Axel, lärde                       bilder och sådär, nu har ni iaf fått reda
känna honom för                           på min familj, och lite av mina vänner.
lääänge sen :o                              Tyvärr hittade jag ingen bild på min
                                                          pappas nya fru Ingalill. men men :/ 
                                                             hare bra :) / Ebba

Kommentarer
Postat av: Bella

Älskar bilden på Steffi.

Du är så duktig på att fota Ebba!

2009-03-24 @ 20:54:10
URL: http://belluss.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0